brama

Napisane przez: lena 09-04-2019

Poznaj narzędzia do analityki internetowej

13 kwietnia w Wodzisławskim Inkubatorze Przedsiębiorczości odbędzie się spotkanie dotyczące wykorzystania bezpłatnych narzędzi do analityki internetowej – Google Analytics oraz zastosowania reklamowego systemu Google Ads. Spotkanie będzie prowadził Marek Płatek doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje.

Co przewidziano w trakcie spotkania? Na wstępnie zainteresowani dowiedzą się, jak istotna jest prawidłowa konfiguracja narzędzia do analityki internetowej Google Analytics, zastosowanie filtrów oraz zaawansowanych ustawień zapobiegających przekłamaniom w raportach dotyczących ruchu na stronie. Następnie przejdą do panelu zarządzania kampaniami Google Ads, aby poznać funkcje dostosowania widoku kampanii oddające najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorcy dane. Słowem klucz jest KONWERSJA.

Część zasadnicza spotkania będzie dotyczyć analizy skuteczności kampanii reklamowych w oparciu o przykłady z realnych i prawdziwych kont Google Ads (optymalizacja kluczowych ustawień na poziomie konta, reklamy, słów kluczowych, kierowania na grupy docelowe). Po tej części płynnie przejdą do pracy z firmą zewnętrzną realizującą kampanie reklamowe na zlecenie – jak powinny raportować swoją pracę, gdzie kontrolować wprowadzane zmiany na koncie Ads, jakie zapisy w umowie o współpracy są obowiązkowe.

Na koniec przewidziany jest bonus w postaci trendów wyznaczanych przez największych na rynku – jak budowane są strony Amazona czy Netflixa i jak to możemy robić we własnym zakresie.

Program:
1. Jak poprawić konfigurację Google Analytics?
2. Co kryje Panel Administracyjny Google Ads?
3. Harmonogram reklam a sezonowość od innej strony
4. Lokalizacje – typy i możliwości
5. Dlaczego „wykluczenia” są takie ważne?
6. Dobre praktyki współpracy z agencją SEM
7. Coś Extra – personalizacja strony docelowej

Marek Płatek – z Internetowymi Rewolucjami związany od pierwszej edycji w 2015 roku. Obecnie lider grupy doradców z regionu śląskiego. Aktywny ambasador produktów i usług Google w projektach Google Product Experts, Local Guides, G Suite. W swojej pracy pomaga definiować cele i dostosować warsztat marketingowy do ich realizacji. Od 13 lat zdobywa doświadczenie jako aktywny przedsiębiorca i konsultant SEO/SEM. Swój sukces mierzy współczynnikiem satysfakcji wśród ludzi, którym pomaga.

***
Google Analytics i optymalizacja Google Ads
data: 13 kwietnia 2019 r. | godz.: 9:00-11:30

miejsce: Inkubator Przedsiębiorczości (Wodzisław Śląski, ul. Kubsza 28 – IV piętro)
zapisz się: https://analyticsads.evenea.pl/

źródło: Wodzisławski Inkubator Przedsiębiorczości

Skomentuj wpis jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


  • FOTORELACJE

  • lipiec czerwiec maj